PCoin = 0.005 ₾

    წესები და პირობები

    ტერმინების განსაზღვრება

    მომხმარებელი - ფიზიკური ან/და იურიდიული პირი, რომელიც დარეგისტირებულია საიტზე premiermarket.ge აღნიშნული საიტის ინსტრუქციისა და წესების მიხედვით.

    გამყიდველი - premiermarket.ge (შპს ფეიდალ ჯორჯია 443859460), რომელიც ახორციელებს მყიდველისათვის შეკვეთილი საქონლის მიყიდვას.

    მყიდველი - მომხმარებელი, რომელიც ახდენს საიტზე premiermarket.ge განთავსებული პროდუქტის შეძენას უნაღდო ანგარიშსწორების გზით.

    პროდუქტი - საიტზე განთავსებული სარეალიზაციო საქონელი.

    მხარეები - წინამდებარე წესებისა და პირობების ფარგლებში მოქმედი სუბიექტები – მყიდველი და გამყიდველი.

    ვებ–საიტი - premiermarket.ge


    რეგისტრაციიის პირობები

    ვებ-გვერდზე რეგისტრაცია და პროდუქტის შეძენა შეუძლიათ იურიდიულ პირებს და ქმედუნარიან ფიზიკურ პირებს.

    რეგისტრაციისას ან/და შეკვეთისას მომხმარებელი პასუხისმგებელია მის მიერ მითითებული მონაცემების სისწორეზე.


    შეკვეთა

    შეკვეთის შემდეგ მყიდველის ანგარიშიდან თანხის ჩამოჭრა მოხდება მას შემდეგ, რაც გამყიდველი სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშულებებით, მყიდველთან დაკავშირების გზით გადაამოწმებს არსებული მონაცემების სისწორეს და მიწოდების სხვა პირობებს.

    შეკვეთისას მომხმარებელს თვითონ შეუძლია განსაზღვროს მიწოდების მეთოდი და აირჩიოს „სტანდარტული“   ან „სწრაფი“.

    გამყიდველი ყიდის, ხოლო მყიდველი ყიდულობს და იღებს განსაზღვრული რაოდენობის/მოცულობის პროდუქტს, მყიდველის მიერ წინასწარ მითითებულ მისამართზე.

    მყიდველსა და გამყიდველს შორის ურთიერთობა რეგულირდება ამ წესებისა და პირობების შესაბამისად.

    ინტერნეტ მაღაზიაში პროდუქტის შეძენის მიზნით ვებ-გერდზე განთავსებულ რეგისტრაციის ღილაკზე ხელის დაჭერით (მონიშვნით) მყიდველი ადასტურებს, რომ გაეცნო და ეთანხმება წინამდებარე წესებსა და პირობებს.

    მყიდველი დეტალურად უნდა გაეცნოს წინამდებარე წესებსა და პირობებს, ვინაიდან რეგისტრაციის განხორციელების შემდეგ მომხმარებელი ვალდებული იქნება იმოქმედოს/მოიქცეს აღნიშნული წესებისა და პირობების გათვალისწინებით.


    მოცულობა და მიწოდების პირობები

    მომხმარებელი შეკვეთის განხორციელებისას დებს გარიგებას საიტთან, რომლის მიხედვითაც გამყიდველი უზრუნველყოფს შეკვეთილი პროდუქტის მიწოდებას, მყიდველის მიერ წინასწარ მითითებულ ადგილზე.

    გამყიდველი კისრულობს ვალდებულებას მყიდველის მიერ ელექტრონულად გაკეთებულ შეკვეთაში მითითებული სახეობის, ზომისა და რაოდენობის პროდუქციის ტრანსპორტირება განახორციელოს, მყიდველის მიერ არჩეული მიწოდების მეთოდის შესაბამისად, მყიდველის მიერ მითითებულ მისამართზე.

    გამყიდველის მიერ მყიდველის შეკვეთილი პროდუქტის მიწოდება მოხდება მხოლოდ მყიდველის მიერ პროდუქციის ღირებულების სრულად ჩარიცხვის შემდგომ.

    გამყიდველი უფლებამოსილია პროდუქტი გადასცეს მხოლოდ იმ ფიზიკურ ან იურიდიული პირის უფლებამოსილ წარმომადგენელს, რომელმაც უშუალოდ შეიძინა პროდუქტი, რაც დასტურდება სისტემაში არსებული მონაცემების/რეკვიზიტების გადამოწმებით.

    პროდუქტის ჩასაბარებლად/მისაღებად, გამყიდველთან მესამე პირის წარმოდგენის ან მისამართზე არ დახვედრის შემთხვევაში, მყიდველმა აღნიშნულის თაობაზე გამყიდველს უნდა აცნობოს წინასწარ მყიდველის მიერ რეგისტრაციისას განსაზღვრული ელ-ფოსტიდან, სადაც მოცემული იქნება პროდუქტის მიმღების პირადობის დამდასტურებელი რეკვიზიტები. აღნიშნულმა პირმა, პროდუქტის მიღებისას/ჩაბარებისას თან უნდა იქონიოს პირადობის მოწმობაც. წინააღმდეგ შემთხვევაში გამყიდველი უფლებამოსილია არ გადასცეს ასეთ პირს პროდუქტი. პროდუქტის მიწოდებისას მხარეებს შორის ფორმდება მიღება-ჩაბარები აქტი.

    პროდუქტის ტრანსპორტირების ღირებულება ანგარიშდება ცალკე, რომლის შესახებ მყიდველს ეცნობება შეკვეთის განხორციელებამდე.

    იმ შემთხვევაში თუ გამყიდველის მიერ, განხორციელდება პროდუქტის ტრანსპორტირება მყიდველის მიერ განსაზღვრულ მისამართზე, მაგრამ აღმოჩნდება, რომ მყიდველის მიერ არაზუსტი/არასრულყოფილი მისამართია მიწოდებული ან მყიდველი/მისი წარმომადგენელი არ დახვდებიან ადგილზე გამყიდველს, ვერ ხერხდება ელექტრონულად მითითებულ მობილურ ტელეფონზე დავაკშირება (გამორთულია ან არ პასუხობს), ხელმოერედ მყიდველის მისამართზე პროდუქტის ტრანსპორტირებისთვის თავიდან უნდა იქნეს გადახდილი ტრანსპორტირების ფასი ან გამყიდველმა თვითონ უნდა მოახდინოს პროდუქტის ტრანსპორტირება გამყიდველის საწყობიდან.


    ფასები და ანგარიშსწორება

    ანგარიშსწორება მოხდება ლარში, უნაღდო ანგარიშსწორებით „მყიდველის“ მიერ მითითებულ საბანკო ანგარიშზე თანხის ჩარიცხვის გზით. ფასები მითითებულია გამყიდველის ინტერნეტ მაღაზიაში, რომელიც მომხმარებლისთვის წინასწარ არის ცნობილი.

    პროდუქტის ღირებულების გადახდისას, გადახდის წესებისა და მეთოდების გათვალისწინებით, შესაძლოა დამატებითი გადასახადი (ბანკის საკომისიო) იქნას დამატებული, რომელიც არ ანაზღაურდება (და არც გამოიქვითება) გამყიდველის მიერ.

    გამყიდველი უფლებამოსილია საკუთარი შეხედულებისამებრ შეცვალოს (გაზარდოს/შეამციროს) ინტერნეტ მაღაზიაში განთავსებული პროდუქტის ფასები.


    გამყიდველის ვალდებულებები

    იმ შემთხვევაში თუ გამყიდველი მყიდველს მიაწოდებს რაოდენობრივად იმაზე ნაკლებ პროდუქტს ვიდრე ეს მოთხოვნილი იყო მყიდველის მიერ, იგი ვლადებულია მიაწოდოს დარჩენილი რაოდენობა მყიდველს.

    გამყიდველს ეკისრება მიწოდებული პროდუქციის გამოცვლის ვალდებულება თუ გამყიდველის მიერ წინასწარ განსაზღვრულ მოთხოვნებს არ შეესაბამება ფაქტიურად მიწოდებული პროდუქცია (რაოდენობა, ზომა, ფერი და ა.შ).

    პირობებით გათვალისიწინებული ვალდებულებები გამყიდველის მიერ უნდა შესრულდეს იმ შემთხვევაში, თუ მყიდველის მხრიდან სრულად არის გადახდილი პროდუქტის ღირებულება.


    მხარეთა პასუხისმგებლობა

    მხარეები ვალდებულნი არიან ნაკისრი ვალდებულებები შეასრულონ კეთილსინდისიერად, ხარისხიანად, დათქმულ დროსა და ადგილას.

    მხარეები სრულად აგებენ პასუხს ვალდებულებების შეუსრულებლობის, ან არაჯეროვანი შესრულებით მიყენებული ზიანისათვის.

    გამყიდველს არ ეკისრება პასუხისმგებლობა ამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, თუ მის მიერ ხელშეკრულების ფარგლებში ნაკისრი ვალდებულების სრულყოფილად შეუსრულებლობა გამოწვეულ იქნა მყიდველის მიერ მიწოდებული/დაფიქსირებული არასრული/არაზუსტი ინფორმაციით მიწოდების ადგილის/მისამართის შესახებ.

    მყიდველი უფლებამოსილია წარადგინოს პრეტენზიები მიღებულ პროდუქციასთან დაკავშირებით, მიღება-ჩაბარების აქტის გაფორმებიდან 2 დღის განმავლობაში. აღნიშნული ვადის გასვლის შემდგომ, მყიდველი არ არის უფლებამოსილი მოითხოვოს მიღებული ნასყიდობის საგნის გამოცვლა, ან გადახდილი თანხის დაბრუნება.

    მიღება-ჩაბარების აქტის გაფორმების შემდგომ მყიდველზე გადადის ყველა სახის რისკი, რაც დაკავშირებულია ნასყიდობის საგნის დაზიანებასთან, დაკარგვასთან, განადგურებასთან და ა.შ.


    მიწოდების სერვისი

    მიწოდების სერვისი არ ხორციელდება შაბათ-კვირას და ოფიციალურად გამოცხადებულ დასვენების დღეებში.

    მიტანის მომსახურების ფარგლებში მსხვილგაბარიტიან ან/და მძიმე პროდუქციას გაწვდით მისამართზე და არა სართულზე.

    მიწოდება თბილისში

    • კვირის სამუშაო დღეების  (ორშაბათი-პარასკევი) 15.00 საათამდე საიტზე შეძენილი პროდუქცია მომხმარებელს მიეწოდება 2 სამუშაო დღის განმავლობაში.
    • კვირის სამუშაო დღეების  (ორშაბათი-პარასკევი) 15.00 საათის შემდეგ საიტზე შეძენილი პროდუქცია მომხმარებელს მიეწოდება 3-4 სამუშაო დღის განმავლობაში.

    მიწოდება რეგიონებში

    • კვირის სამუშაო დღეების  (ორშაბათი-პარასკევი) 15.00 საათამდე საიტზე შეძენილი პროდუქცია მომხმარებელს მიეწოდება 5-7 სამუშაო დღის განმავლობაში.
    • კვირის სამუშაო დღეების  (ორშაბათი-პარასკევი) 15.00 საათის შემდეგ საიტზე შეძენილი პროდუქცია მომხმარებელს მიეწოდება 6-8 სამუშაო დღის განმავლობაში.

    შეკვეთის გაფორმებისას თქვენ ასევე შეგიძლიათ აირჩიოთ მიწოდების მეთოდი – „მაღაზიიდან გატანა“. აღნიშნულ შემთხვევაში თქვენს მიერ შეძენილი პროდუქცია დაგხვდებათ მაღაზია PREMIER-ის ადმინისტრატორთან მისამართზე: ქ. თბილისი, ადამ მიცკევიჩის ქუჩა 25ბ.

    პროდუქციის გატანამდე აუცილებელია თან იქონიოთ შეკვეთისა და გადახდის ქვითარი, ასევე პირადობის მოწმობა, წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქცია არ გადმოგეცემათ.


    საგარანტიო პირობები

    პროდუქციაზე, რომელსაც მოყვება საგარანტიო ტალონი, ვრცელდება მწარმოებლის ან ჰიპერმარკეტის საგარანტიო პირობები;

    ტალონს, დაწვრილებით აღწერილი საგარანტიო პირობებით, მიიღებთ შეძენილ პროდუქციასთან ერთად;

    premiermarket.ge-ზე წარმოდგენილ ზოგიერთ პროდუქციაზე არ მოქმედებს გარანტია ან მის აღწერაში არ არის მითითებული შესაბამისი პირობები. ამ შემთხვევაში გთხოვთ დაუკავშირდეთ ცხელ ხაზს ნომერზე 2 05 41 41


    პროდუქციის გაცვლა

    პროდუქცია ექვემდებარება გაცვლას იმ შემთხვევაში თუ:

    • პროდუქციას გააჩნია ქარხნული წუნი (რომელშიც არ იგულხმება მექანიკური დაზიანება).
    • შეკვეთის ფორმირების დროს premiermarket.ge-მ დაუშვა შეცდომა, რის შედეგადაც მიიღეთ არასწორი მოდელი ან/და არასწორი მახასიათებლების მქონე პროდუქცია.
    • შეკვეთიდან 14 დღის ვადაში გადაწყვიტეთ შეძენილი პროდუქციის გაცვლა სხვა მსგავს მოდელში. ამ დროს გთხოვთ ესტუმროთ მაღაზია PREMIER-ს და გააფორმოთ შეძენილი პროდუქციის დაბრუნება. მისამართზე: ქ. თბილისი, ადამ მიცკევიჩის ქუჩა 25ბ.


    პროდუქციის დაბრუნება

    პროდუქცია ექვემდებარება დაბრუნებას ყიდვიდან 14 დღის ვადაში, იმ შემთხვევაში თუ:

    • არ არის დაზიანებული პროდუქციის შეფუთვა, შენარჩუნებული აქვს სასაქონლო იერსახე, სამომხმარებლო თვისებები, ბჟენები, ქარხნული იარლიყები;
    • პროდუქცია არ იყო გამოყენებული.

    დაბრუნებას არ ექვემდებარება

    სანიტარული, პირადი ჰიგიენის ნივთები, პარფიუმერული და კოსმეტიკური პროდუქცია;

    ტეკსტილის პროდუქცია და დეკორატიული ნივთები (მათ შორის საახალწლო აქსესუარები);

    საკაბელო პროდუქცია (მავთულები, გაყვანილობა, კაბელები და ა.შ);

    სამშენებლო მასალები, ისეთი როგორც ფერდაყენებული საღებავი; აზომვითი პროდუქცია (ლინოლეუმი, ნოხები და სხვა);

    ჭურჭელი და სამზარეულოს ატრიბუტიკა;

    საყოფაცხოვრებო ქიმიის პროდუქცია;

    ბაღში: მცენარეები, პესტიციდები, აგროქიმიკატები და ნიადაგი;

    სპეცტანსაცმელი და დასვენებისთვის განკუთვნილი ნივთები;

    საკანცელარიო ნივთები, სათამაშოები. პროდუქცია ნადირობისთვის, პიროტექნიკა და ა.შ.


    გთხოვთ გაითვალისწინეთ, რომ

    პროდუქციის დაბრუნების დროს აუცილებლად უნდა წარმოადგინოთ შესყიდვის ქვითარი, ან სხვა რაიმე დოკუმენტი რომელიც ადასტურებს გადახდას; ასევე მყიდველის პირადობის დამადასტურებელი მოწმობა.

    რიგ შემთხვევებში დაბრუნების განხორციელებისთვის აუცილებელია მომხმარებლის მიერ განცახდების დაწერა. აღნიშნული განცხადების განხილვის ვადა მერყეობს 30 კალენდრულ დღემდე.

    პროდუქციის დაბრუნების შემთხვევაში პირვანდელი ტრანსპორტირების თანხა უკან არ დაგიბრუნდებათ.

     

    ლიბერთი ბანკის ქეშბექი

    თუ გინდა, რომ თითოეული შენაძენის შემდეგ თანხის ნაწილი უკან გიბრუნდებოდეს, მაშინ ქეშბექი სწორედ შენთვის შეიქმნა.

    რა არის ქეშბექი?

    Cashback • ქეშბექი: ლიბერთი ბანკის ინოვაციური ლოიალობის პროგრამა, რომელიც ლიბერთის ნებისმიერი ბარათის მფლობელს საშუალებას აძლევს გადახდილი თანხის ნაწილი ქეშბექის სახით, მომენტალურად დაიბრუნოს.

    როგორ? ძალიან მარტივად: გადმოიწერე ქეშბექის აპლიკაცია, ან შედი საიტზე cashback.ge. ავტორიზაციის გავლას შეძლებ მარტივად, შენი ინტერნეტ ან მობაილ ბანკის მონაცემებით.

    1. შეარჩიე სასურველი შეთავაზება
    2. დააკლიკე ღილაკს “აქტივაცია”
    3. გადაიხადე ლიბერთის ბარათით მეგობარ ობიექტებში*
    4. გადახდისას აუცილებლად მოითხოვე ლიბერთის ტერმინალი!
    5. გახსოვდეს, რაც უფრო ხშირად გამოიყენებ ლიბერთის ბარათს, მით მეტი თანხა დაგიბრუნდება და რასაცა გასცემ, შენია!

    * Cashback-ის 400-ზე მეტი მეგობარი ობიექტის სია შეგიძლია ნახო როგორც აპლიკაციაში, ასევე საიტზე cashback.ge